Магазин AFD-market не реалізує наркотичні речовини, психотропи та їх прекурсори перераховані згідно з постановою кабінету міністрів №770.
Актуальний список заборонених до реалізації позицій ви можете перевірити за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/

Якщо ви не знайшли потрібну вам позицію в каталозі на сайті, зв'яжіться з нами. Каталог є не повним і буде доопрацьовано.
Позиції що тимчасово не ввійшли в каталог можуть бути відвантажені на умовах 100% передоплати за системою "DropShipping", зі складів постачальників. Для цього зв'яжіться з нами і надайте список товаром що вам потрібен. У найкоротші терміни ми надамо інформацію по можливості відвантаження і вартості товару.

Порядок оформлення замовлень і відправок

  • Замовлення в телефонному режимі приймаються згідно з графіком роботи магазину.
  • Он-лайн замовлення приймаються 24/7.
  • Замовлення прийняті в робочі дні до 16-30 включно, відправляються день в день. Після 16-30 відправка переноситься на наступний день.
  • Товари на умови часткової або повної передоплати відвантажуються тільки після зарахування коштів на наш рахунок. Терміни зарахування регламентує банк! Зазвичай від декількох хвилин до 3 днів.
  • Наш магазин залишає за собою право просити передоплату в розмірі 150грн для відправок транспортними компаніями з післяплатою.
  • Час на упаковку і відправку замовлення різниться в залежності від кількості найменувань, загального обсягу а так само від системи доставки (DropShipping або відправка з нашого складу).
  • Необхідний час на зарахування коштів, у випадках коли це має місце бути, а також необхідний час на спакуваня і відправку замовлення сумуються!

Ситуація 1: Замовлення не великий, повністю є на нашому складі і передоплата або не потрібно, або швидко зарахування на наш рахунок. Наприклад замовлення зроблено в будній день близько 15-00, в вашому замовленні всього 3-5 найменувань, з загальною вагою 3-5кг. Таке замовлення буде оброблений день в день. Ви зможете приїхати за ним самостійно або отримати ттн цим же днем.

Ситуація 2: Аналогічна першої, але з поправкою на затримку можливої ​​передоплати. Наприклад замовлення оформлене 15-00, передоплата отримання 17-20. Таке замовлення буде перенесений для відправки на наступний робочий день. Самовивезення все так же буде можливий день в день (передоплата не потрібна).

Ситуація 3: Замовлення великий, але повністю є на нашому складі. Передоплата не потрібна або швидко зарахування на наш рахунок. Наприклад замовлення зроблено в будній день близько 12-00, в вашому замовленні 100 або більше літрів спирту, які необхідно розфасувати по 1л. Замовлення вважається об'ємним і вимагає на підготовку 1 день. Інакше кажучи він в будь-якому випадку буде перенесений для відправки на наступний день, і буде відправлений у 17-00 наступного дня. Видача при самовивозі можлива після повної комплектації замовлення. Зверніть увагу! Чим більше об'єм фасування, тим більше часу потрібно для комплектації.

Ситуація 4: Замовлення не великий, але продаж деяких найменувань можлива лише за системою DropShipping. Наприклад ви замовили 3 позиції що є на нашому складі і 3 позиції що є тільки на складах наших постачальників. В такому випадку замовлення буде відправлений після внесення 100% передоплати за 3 позиціях, продаж яких можлива тільки за системою DropShipping. Комлектация таких замовлень займає до 2 робочих днів, іноді відправка переноситься на 3 день. Самовивіз можливий після повної комплектації замовлення. УВАГА! Максимальний термін відвантаження таких товарів може збільшити затримка з боку банку на зарахування коштів!

Ситуація 5: Аналогічна четвертої, з поправкою на те що передоплата була зроблена і зарахування в п'ятницю. В такому випадку комлектация замовлення почнеться з наступного понеділка, і крайній термін відправки буде середа! Самовивіз можливий після повної комлпектаціі замовлення.

Мінус ПАКУВАННЯ!

УВАГА: Вартість ВСІХ товарів, представлених в каталозі продукції на нашому сайті вказана з урахуванням герметичній тари для фасування, відправки та подальшого транспортування.

Спеціально для наших постійних клієнтів, які здійснюють самовивезення товарів зі складу нашої компанії в Києві, в нашому інтернет-магазині передбачена спеціальна функція "МІНУС ТАРА".

Скористатися цією опцією Ви можете в "Кошику", після відправки туди необхідного вам товару в бажаному кількості і літражі. Безпосередньо перед оформленням замовлення у Вас буде можливість виключити вартість тари із загальної відомості замовлення. Внаслідок чого, вартість замовлення буде перерахована без її обліку автоматично. Таким чином ви можете придбати навіть 1000л по одному літру, зберігши при цьому оптову ціну на сам товар.

Приклад 1: Ви бажаєте відвантажити товар в свою тару, для цього просто виключіть її з кошика.
Приклад 2: Ви хочете змінити тару за замовчуванням на більш зручну для вас. Припустимо розлити 100л спирту по каністр об'ємом в 10 л. Для цього після виключення стандартної тари, вкажіть коректне кількість зручнішою для вас тари. Розлив здійснюється безкоштовно. Ви платите тільки за товар, і за тару.
Приклад 3: Ви хочете замінити скло на більш дешевий пластик. Для цього після виключення тари, виберіть відповідну тару і каталогу. Наочна ситуація - ви хочете замінити дві скляні бутики на дві пластикові.

Подальші деталі замовлення (оплата, відвантаження) Ви обговорюєте з нашим менеджером, який зв'яжеться з вами для підтвердження оформлення і уточнення деталей.